Upravo pročitana.
Anita Dajamant je rođena 27. juna 1951. u Njujorku. Živi u Vest Njutnu u državi Masačustes, sa suprugom i ćerkom.
Njene druge knjige:
Poslednji dani
Djevojka iz Bostona
Dan posle noći
Dobra luka

Žanr: istorijski roman ( fikcija -  ljubavni)
Anita Dajamant je htjela, kako sam negdje pročitala da "da glas Dini", koja u Bibliji ne izgovara nijednu riječ, i napisala roman Crveni šator.
Dina je ćerka Jakova unuka Avramovog, a sina Isakovog.
Kad sam počela da čitam, prvo me tema začudila, pa mi je bila teška, a na momente i pomalo dosadna. Poligamija, način života. Odmah sam je na početku ocijenila i procijenila sa jedva 3 ( od 1 do 5).
Da bih vremenom, ulazeći u priču, " bila kupljena".
Crveni šator govori o sudbini žene, borbi, hrabrosti, izdržljivosti, takve emocije.
Ko je prva Jakovljeva žena? Odnos Jakova i njegovog brata Ezava i mnoge druge priče su me držale "budnom i predanom".
Šta je Dina naučila na životnom putu, šta ju je zadesilo, vrijedno je čitanja. Kako ju je ljubav dovela do " raja", kaže da su se "prepoznali kad su se pogledali".
Kao ženi mi je posebno drago što sam pročitala ovu knjigu. Koliko sam puta zastala, oslušnula, patila i voljela sa Dinom.

" Prošaputale su želje u njene uši kako bi ih ona prenijela u svijet sa druge strane svjetlosti". - odlazak Ade Dinine babe

"Upamti ovaj trenutak kada je majčino tijelo izliječilo svaku nevolju tvoje duše." -  Dina je loše sanjala, a majka je legla pored nje da je umiri

Коментари

Популарни постови са овог блога

Anita Dajamant - Crveni šator ( uskoro prikaz)